תפריט

בגדי עבודה למיתוג המוסך

שפת המיתוג הייתה ועודנה כלי שיווקי, שכאשר נבנה בצורה היעילה והרלוונטית ביותר, יוצרת "מפלצת ויראלית" של מכירה ופרסום שיוצר גידול (שימו לב, גידול, לא איזון) ביכולת השיווקית של העסק. המיתוג נמצא בכל מקום, החל מהלוגו של החברה, המבנה העיצובי בפנים העסק עצמו, השפה, המושגים וכמובן לבוש העובדים.

חברים יש רק באגד? גם מיתוג יש שם! עד לא מזמן לפני קצת יותר מעשור גם נהגי האוטובוס אופיינו כ "כולבויניקים", עד שחברת אגד הרימה כפפה והחליטה למתג לא רק את כלי התחבורה שלה אלא גם את המפעילים שלה. האם כעת הגיע זמנן של אנשי המוסך? מסתבר שכן!

שירות אחיד מתחיל בגישה אחידה

אחד העקרונות החשובים ביותר בתחום שיווק העסק אל מול הלקוח הוא השירות האחיד המוענק לו, כפי שאתם כבעלי מוסך, עמלים רבות על המקצועיות ואחידות המענה ורמת השירות של כלל העובדים, הנראות היא חלק בלתי נפרד מאחידות זו. יצירת דמיון על פני הבידול הקיים היום ברוב המוסכים, יעניק ללקוח תחושה של מקצועיות וקו אחיד, בכל הקשור לטיפול המקצועי, אותו, הוא מקבל מהעסק.

תחושה זו עליה דיברנו המייצרת אצל הלקוח הבנה, גם אם היא לא תודעתית, שמבחינת הלקוח כל איש שירות במוסך, יעניק לו שירות ברמה זהה, לפחות בכל הקשור להיענות והשירותיות, מתאפשרת פעמים רבות בזכות בגדי עבודה ומדי עבודה ממותגים.

גאוות יחידה היא לא סתם קלישאה

האם בגדי עבודה זהים וממותגים, מעניקים יתרון גם לאנשי השירות? מחקרים רבים מראים כי אלמנט הזהות הזהה בכל הקשור לעבודה ולמחויבות אליה, יוצרת שינוי תפיסתי הקרב העובדים ומגבירה את רמת המחויבות. הקפדה על יישור קו ורענון הנהלים, שימת דגש על הלבוש הממותג, ע"י המנהל או האחראי יעצימו יתרון זה ויעצימו את רמת המחויבות וההזדהות עם העסק, ובתוך כך, ייעלו את העבודה והעובדים עצמם.

כל מנהל מתחיל יודע, כי עובד יעיל הוא אלמנט כלכלי ורווחי בלתי נפרד בבית העסק.
הקפדה על הלבוש בבית העסק, יעניקו יתרון משמעותי וכפול הן לעובד והן למעסיק ויקל את ועל המעבר, שבין החיים הפרטיים לאלה המקצועיים.

זיכרון צילומי – מיתוג פסיכולוגי יעיל

מהו שיווק יעיל בעסק המעניק שירות פרונטאלי? לשיווק יעיל, כפי שכבר הספקנו להבין אספקטים רבים, אך אחד המרכזיים שבהם, הוא כמה עסק "זכיר".

כלומר, האם הלקוח שביקר אצלכם, גם ובמיוחד אם מדובר בלקוח חולף, יזכור אתכם בזכות השפה המיתוגית, הכוללת את הפרמטרים אשר ציינו לעיל. חשוב שתדעו שכאשר הלקוח ממתין לרכב שלו במוסך גם אם במעמד ההמתנה תשומת ליבו נתונה לעבודה או לשיחת/ות טלפון, חוש הראייה וחוש חלוקת הקשב, עובדים גם הם, אחידות ונראות העובדים, המהווים חלק בלתי נפרד מהעסק, נחרטים באופן אוטומטי בתת המודע שלו.

כמובן שזהו לא החלק היחיד והמרכזי ביותר בתחום הפעילות והמיתוג העסקי, אבל כפי שכולנו יודעים, השלם גדול מסך החלקים המרכיבים אותו ואם תהפכו את העסק שלכם לאותו שלם אחיד, היעילות המיתוגית והשיווקית שלו, תעלה גם היא.

קבלת ייעוץ / הצעת מחיר או שירות לקוחות :

השאירו פרטים ונציג שלנו יחזור אליך

באנר קפה במוסך מורשה בפתח תקווה

בדיקת הרכב לפני טסט >

הכן רכבך לטסט ובצע בדיקות מוכנות כללית לקראת הגעתך למכון הרישוי