תפריט

שוק הרכבים יד שנייה בישראל

שוק הרכבים של יד שנייה בישראל עבר מהפכות בשנים האחרונות. לאחר שבמשך שנים שוק זה סגסג וכל אחד יכל למכור את הרכב שלו בקלות גם אם רק שם מודעה על הרכב עצמו, היום נראה כי יותר ויותר אנשים מעדיפים לרכוש רכב חדש. ישנן סיבות שונות אשר מובילות את האנשים להעדיף את הרכבים החדשים וחלקם נוגעים ליתרונות הרבים שבדבר, חלקם קשורים לתנאי התשלום וחלקם לתחושה האישית שרכשנו את הרכב שרצינו.

יתרונות רכישת רכב חדש

ישנם מספר יתרונות לא מבוטל אשר גורמים ליותר ויותר ישראלים לרכוש רכב חדש:

  • ריח הניילונים- אין כל ספק שהריח של הניילונים של הרכב החדש הוא ממכר וכיף לקרוע אותם מהרכב בהרגשה שהשגנו את מה שרצינו.
  • תנאי תשלום- רוב הישראלים לא יכולים לרכוש רכב בתשלום אחד, גם לא כשמדובר על רכב מיד שניה. תנאי התשלום של רכישת רכב חדש יהיו לרוב אטרקטיבים ולכן יהפכו את הרכישה לנגישה יותר.
  • אחריות- רכב חדש מגיע עם אחריות חברה ויותר מכך, אין צורך לבדוק את העבר שלו ושל הנהג שלו.

תנאי מימון

אחד השיקולים המשמעותיים ביותר ברכישת רכב הוא תנאי התשלום. כמעט תמיד כשאנחנו רוצים לרכוש רכב שהמקור שלו הוא מיד שניה (ובוודאי אם הוא מאדם פרטי) אנחנו צריכים לשלם את כל הכסף במקום. אם אין לנו את הסכום הנדרש, נצטרך לקחת הלוואה לצורך רכישת הרכב. רוב החברות אשר מוכרות רכבים חדשים מציעות גם פתרונות מימון למשך מספר שנים, מה שמאפשר לרוכשים ליהנות מרכב ללא עבר ולמשך שנים רבות בתקציב החודשי שנוח להם לשלם ולהתחייב לו.

מהו טרייד אין

ישנן חברות אשר מציעות לבצע עסקת טרייד אין ובכך הן לא רק מוכרות רכבים חדשים מהמפעל עם אחריות מלאה אלא גם מוכרות למקום עצמו את הרכב הישן ומקבלות בתמורה זיכוי בתשלום. הפתרון של טרייד אין הוא מושלם לכל מי שלא מתכנן להוסיף רכב נוסף למשפחה אלא להחליף את הרכב הקיים. עסקת הטרייד אין יכולה גם להיות עתידית, ישנן חברות רכבים אשר מוכרות את הרכב בתשלומים (למרות שניתן לשלם גם במזומן) ומבטיחות שלאחר תקופה של מספר שנים ניתן יהיה להגיע ולבצע החלפה של הרכב, לקבל זיכוי מלא כמחיר המחירון של הרכב ולרכוש רכב חדש מאותה החברה.

מה כדאי לשאול כשרוכשים את הרכב

הגיע הזמן לרכוש רכב חדש או להחליף את הרכב הקיים? כדאי קודם כל שתשאלו את עצמכם איזה רכב אתם צריכים או רוצים (כמו למשל רכב קטן או גדול, סוג מנוע ועוד). לאחר מכן תוכלו להגיע לחברות השונות, לבחור את הרכבים שיכולים להתאים לכם ואפילו לבקש לבצע נהיגת מבחן. בסופו של דבר תצטרכו לבחון גם את אפשרויות המימון שלכם ושאלו מתאימות לתשלום החודשי שתוכלו לעמוד בו.

קבלת ייעוץ / הצעת מחיר או שירות לקוחות :

השאירו פרטים ונציג שלנו יחזור אליך

באנר קפה במוסך מורשה בפתח תקווה

בדיקת הרכב לפני טסט >

הכן רכבך לטסט ובצע בדיקות מוכנות כללית לקראת הגעתך למכון הרישוי