תפריט

נהיגה בטוחה על הכביש

העולם בו אנחנו חיים הוא עולם בו הכול קורה במהירות. כולנו רוצים להיות אנשים עצמאיים שיכולים לתפקד בעולם ולהיות ברשות עצמם.
בשביל שנוכל להיות עצמאיים אנחנו חייבים שיהיה לנו רישיון נהיגה. שגרת החיים שלנו, לא נותנת לנו  רגע פנאי היא מלאה בלחץ, אנחנו צריכים להפסיק המון דברים, להיות במרכז העניינים.
כל זה הופך את הכבישים לעיתים קרובות לסיר לחץ, הפקקים לעבודה, נהגים שלא שמים לב לתמרורים ובכך מסכנים את עצמם ואותנו,
נהגים לא אחראיים שחותכים אותנו בגסות מבלי לשים לב אלינו ופעמים רבות אנחנו נתקלים במצבים שהם ממש על גבול תאונה.

איזה תמרורים הם הכי חשובים בכביש?

כל נהג, בין אם הוא נהג חדש או מנוסה חייב לשים לב על התמרורים שיש בדרך ובכביש. יש הרבה מאוד סוגים שונים של תמרורים כאשר שני התמרורים הכי חשובים הם תמרור עצור ותמרור שמורה להעניק זכות קדימה לרכב אחר בצומת.
תמרורים אלו נועדו לנתב את התנועה ולאפשר לנו ולנהגים האחרים בכביש לנהוג בצורה מסודרת. אי ציות לתמרורים מהווה עבירה חמורה והוא יכול גם לסכן את החיים שלנו ושל נהגים אחרים.
בשביל להתחיל ללמוד נהיגה יש לעבור קורס תיאוריה בו יש שאלות רבות על התמרורים בכביש. יש צמתים רבים בהם במקום תמרור יש רמזור.
כאשר הרמזור לא עובד או יש בו תקלה יש לציית לתמרורים – דבר אשר נהגים רבים לא שמים לב אליו.

טיפים לנהיגה נכונה ובטוחה בכבישים

אחד הטיפים הכי חשובים לכל נהג מתחיל או וותיק או החשיבות של שמירת מרחק מהרכב שנוסע לפנינו.
בכביש יש להגיב מהר מצד אחד ובזהירות מצד אחר. כאשר אנחנו שומרים מרחק מהרכבים האחרים בכביש יש לנו יותר מרחב להגיב בזהירות לעצירות פתאומיות שלהם או למפגעים בכביש.
שמירת מרחק בכביש חשובה מאוד וחשוב מאוד גם לנסוע במהירות המותרת לפי הסימון בכביש. כך למשל בשטח עירוני חשוב מאוד להקפיד לנסוע במהירות של 50 קמ"ש (אלא אם צוין אחרת).
בשטח עירוני אי אפשר לנסוע מהר כמו בכביש מהיר כי בעיר יש הרבה ילדים והולכי רגל. נסיעה זהירה בשטח עירוני היא נסיעה אחראית יותר ובטוחה יותר.
הכללים ההלו יעזרו לכם להיות נהגים טובים ואחראיים יותר, להיות קשובים ולשים לב להתפתחויות בכביש. אל תסכנו את עצמכם ואת הסובבים אתכם, כי יש מי שמחכה לכם בבית.

קבלת ייעוץ / הצעת מחיר או שירות לקוחות :

השאירו פרטים ונציג שלנו יחזור אליך

באנר קפה במוסך מורשה בפתח תקווה

בדיקת הרכב לפני טסט >

הכן רכבך לטסט ובצע בדיקות מוכנות כללית לקראת הגעתך למכון הרישוי