תפריט

מה אפשר לעשות אם נתקעתם ללא מפתח לרכב

יש כמה סיטואציות שאף אחד לא מעוניין שיקרו לו. סיטואציה ראשונה מתרחשת כאשר אתם ממהרים לצאת מהבית, ולפתע אתם מגלים כי מפתח הרכב שלכם לא נמצא במקום בו השארתם אותו לאחרונה, או לפחות במקום בו חשבתם שהשארתם אותו. חיפוש מאסיבי בכל הבית לא מעלה שום תוצאה חיובית. המפתח לרכב פשוט לא נמצא בשום מקום.

סיטואציה שניה, ולא נעימה יותר, היא סיטואציה בה אתם מסיימים בילוי באמצע הלילה, מגיעים לרכב שלכם (שמחים לגלות כי אין דוח), אבל שוב, לא מוצאים את מפתחות הרכב. סביר להניח שבשלב הזה תחזרו למקום בו ביליתם, ותתחילו לחפש אחר המפתח. אך מה הסבירות שתצליחו למצוא אותו בחושך? לא גבוהה במיוחד. במקרים כאלה ואחרים, הדבר היעיל ביותר לעשות הוא לפנות לקבלת שירות מקצועי של מנעולן רכב, אשר יגיע ויחלץ אתכם מהצרה.

איך יעזור לכם מנעולן רכב?

מנעולן המתמחה בתחום הרכב יוכל לסייע לכם בכל מקרה בו נתקעתם ללא מפתח לרכב, גם אם מדובר באמצע הלילה, בשבת או בחג. תפקידו של איש מקצוע זה, כאשר מדובר במקרה חירום, הוא לפרוץ עבורכם את הרכב, על מנת לאפשר לכם את המשך התנהלותכם. חשוב מאוד לא לנסות לפרוץ לבד את הרכב. גם אם נראה לכם שיש בידכם את הכישורים לעשות זאת, דעו כי אתם עשויים לגרום לנזק מאוד משמעותי לרכב, ולמערכת הנעילה שלו.

הימנעו ממצבים לא נעימים

על מנת שלא תגיעו למצב בו אתם נאלצים להזמין שירות פריצה לרכב, אשר כמובן כרוך בעלות לא מבוטלת, מומלץ לדאוג במעוד מועד לנושא, ולבצע שכפול מפתח לרכב . גם שירות זה ניתן על ידי המנעולנים, והוא זול משמעותית מעלות שירות פריצה. שכפול מפתח לרכב מומלץ מכמה סיבות:

·         במידה ויאבד לכם מפתח לרכב שלכם, או חלילה ייגנב, תמיד תוכלו להגיע הביתה ולקחת איתכם מפתח חלופי.

·         אם יש כמה נהגים אשר עושים שימוש באותו כלי רכב, מומלץ שלכל נהג יהיה מפתח משלו. כך תמנעו ממצבים בהם אתם זקוקים למפתח, והוא נמצא הרחק מכם, ובמקום שאינו נגיש עבורכם.

·         סיבה נוספת היא העובדה כי יש רכבים אשר יכולים להינעל, כאשר מפתח הרכב נשאר בתוכם. גם כאן תוכלו להזמין שירות של פריצה, אך עדיף, יעיל, וזול יותר לשכפל מראש מפתח נוסף לרכב, אשר תוכלו להשתמש בו בעת צרה.

איך לבחור במנעולן הנכון?

אם אתם זקוקים למנעולן עבור הרכב שלכם, פנו לאדם אשר זהו תחום ההתמחות שלו. למנעולנים תחומי אחריות שונים והם מספקים שירותים מגוונים. ככול שמידת הידע והניסיון של המנעולן ברכבים תהיה גדולה יותר, כך הוא יוכל לפתור עבורכם כל בעיה ברכב, ולעשות זאת ביעילות. בררו טרום בחירת איש המקצוע האם זהו תחום התמחותו.

קבלת ייעוץ / הצעת מחיר או שירות לקוחות :

השאירו פרטים ונציג שלנו יחזור אליך

באנר קפה במוסך מורשה בפתח תקווה

בדיקת הרכב לפני טסט >

הכן רכבך לטסט ובצע בדיקות מוכנות כללית לקראת הגעתך למכון הרישוי