תפריט

מדריך למכירת רכב

החלטתם למכור את הרכב? איך עושים את זה, האם יש צורך להיערך באופן מיוחד, מה חשוב לזכור וכיצד להשיג את המחיר האולטימטיבי עבור הרכב שלכם? להלן, המדריך למכירת רכב.

רק היום

מכירת הרכב יכולה להיות מלווה בהמון עצבים ועוגמת נפש. פרסום המודעה, תיקון הליקויים, הזמינות שנדרשת לכל קונה, כל אלו, במידה ולא נערכים בקלות, יכולים להיות צעדים מעיקים ומייגעים. להלן המדריך למכירת רכב, על הצד הטוב ביותר ועוד כמה אפשרויות שאולי לא חשבתם עליהן:

  1. שיעורי בית – לפני מכירת רכב יש להבין מה באמת ערכו הריאלי בשוק. חשוב להבין כי המחיר המופיע במחירוני רכב שונים מתייחס לרכבים שמצבם טוב, הם שמורים ואין בהם ליקויים מהותיים שעלולים להוריד את ערכו של הרכב.
  2. תיקון ליקויים – אם אכן קיימים ליקויים ברכב, גם קוסמטיים, מומלץ לתקן אותם. הקונה רוצה לראות רכב שמור, חיצונית ופנימית, וממילא, אם יילקח הרכב לבדיקה, יתגלו ליקויים אלו. החליטו עד כמה אתם רוצים להשקיע בתיקון, או לחילופין, להוריד את מחיר הרכב ולמוכרו עם הליקויים.
  3. היערכות – אם אתם מוכרים את הרכב בכוחות עצמכם, קחו בחשבון כי מרגע שפרסמתם את המודעה, אתם צפויים לקבל טלפונים במשך כל היום, עם אותן השאלות ואותם הבירורים. עליכם להיות המשווקים של הרכב שלכם ו "למכור" אותו שיחת טלפון נלהבת. קוצר רוח או אי מענה לטלפון לא יקדמו את מכירת הרכב.
  4. צילום – אם אתם מפרסמים מודעה, מומלץ להוסיף לה תמונה. את התמונה הקפידו לצלם מכמה זוויות מחמיאות, באור יום וברזולוציה גבוהה.
  5. משא ומתן – רוב הקונים הפוטנציאליים יתמקחו איתכם על המחיר. החליטו מראש על מחיר המינימום שלכם, זה שממנו לא תסכימו לרדת.
  6. רכב חלופי – היערכו לאפשרות שרכבכם יימכר טרם מצאתם רכב אחר ויהיה עליכם להתנהל ללא רכב למשך תקופה.

אפשרויות נוספות

מכירת רכב באופן עצמאי לא מתאימה לכל אחד. לאלו שזמנם קצר ואין להם את היכולת לספק מענה וזמינות לכל הפונים, להתלוות איתם למוסך לצורך בדיקה וגם לא יכולים להרשות לעצמם להשאר ללא רכב, קיימת אפשרות של טרייד אין. משמעות הדבר היא הגעה למגרש רכבים, שם תוכלו להחליף את רכבכם הישן בחדש, ולשם את ההפרש במחיר. באופן זה, במהירות וענייניות, תוכלו לסיים את הליך המכירה מבלי להתעסק בכל מה שנדרש כדי למכור את הרכב שלכם. קיימים היום מגרשי רכבים רבים המצעים עסקאות טרייד אין והם גם מורשים לעשות זאת בפיקוח ובאישור לשכת המסחר.

מכירה מהירה

מכירת רכב יכולה לקחת את הזמן שלה. יכול להיות שתמכרו את הרכב בתוך יום ויכול להיות שהתהליך יהיה ארוך יותר. יש לקחת בחשבון את כל התרחישים, ללמוד מעט את מצב השוק ועד כמה הרכב שלכם נחשב לאטרקטיבי, לפרסם בלוחות המכירה וגם להפיץ את הבשורה בין חברים ומכרים, כולל מודעה על הרכב עצמו, המספרת כי הוא עומד למכירה. חשוב להכניס כמה שיותר נתונים על הרכב, כמו דגם, שנתון, נפח מנוע וכמה קילומטראז' עשה.

קבלת ייעוץ / הצעת מחיר או שירות לקוחות :

השאירו פרטים ונציג שלנו יחזור אליך

באנר קפה במוסך מורשה בפתח תקווה

בדיקת הרכב לפני טסט >

הכן רכבך לטסט ובצע בדיקות מוכנות כללית לקראת הגעתך למכון הרישוי