תפריט

טיפול במוסך לרכב מליסינג

לא מעט אנשים פונים לשירותי ליסינג בגלל המחירים הנמוכים, ההצע הרחב ואפשרויות המימון המיוחדות, אבל אחד היתרונות הנוספים בא לידי ביטוי בטיפול ובתחזוקה של הרכב. קניית רכב מליסינג יכולה לכלול גם טיפול לרכב במוסך במידת הצורך, לצד טיפולים תקופתיים נדרשים על פי חוק. כדי להנות מהשירות הזה צריך לבחון את סוג הליסינג שמציעות חברות שונות ולבחור באפשרות שכוללת גם טיפולים. במאמר זה ננסה לעשות סדר בכל נושא טיפולי המוסך המוצעים במסגרת קניית רכב מליסינג.

הצעד הראשון: לבחור בסוג הליסינג הנכון

כדי להנות מטיפולי מוסך ותחזוקה שוטפת מטעם חברת הליסינג צריך לבחור בחבילת ליסינג מתאימה. החבילה השולטת בתחום זה היא חבילת ליסינג תפעולי אשר מוצעת על ידי חברות רבות בענף הרכב. המשמעות של קניית רכב מליסינג תפעולי היא שהעסקה כוללת בדרך כלל את כל ההוצאות הנלוות לקניית הרכב ולתחזוקה שלו לאורך זמן. סוג ליסינג זה כולל תחזוקה שוטפת וטיפולים במוסך ולכן הוא גם פופולרי בקרב חברות שמעניקות לעובדיהן רכב חברה מטעמן.

ניתן להנות מטיפולי מוסך גם במסגרת ליסינג פרטי, בהתאם לסוג העסקה שבחרתם. כך או כך ליסינג תפעולי ופרטי הם סוגי ליסינג שמתייחסים לעסקה לטווח ארוך, פריסת התשלומים היא נוחה בגלל משך הזמן וכאמור מקבלים בתוך העסקה תוספות כמו טיפול במוסך.

אילו טיפולים אפשר לקבל במוסך?

אם יש לכם רכב במסגרת ליסינג תפעולי או פרטי שכולל טיפולים ותחזוקה, תוכלו להנות משפע של טיפולים במוסכים מורשים. בין היתר מוצעים לכם טיפולים קבועים מכל סוגי המכונאות בהתאם לסוג הרכב, למצב שלו ולסוג התיקון או התחזוקה שהוא צריך.

בנוסף, מציעים המוסכים המורשים מגוון רחב של טיפולים ביניהם טיפולי פחחות וצבע, טיפולי חשמל ומנוע שונים, טיפולים במערכות מיזוג האוויר ברכב, טיפולים אחרי תאונות קטנות ועוד מגוון רחב של טיפולים לפי סוג הרכב, היצרן והפירוט בחוזה הליסינג.

בסופו של דבר רכב מליסינג בעל חבילה מתאימה ושבעליו בחר בעסקת ליסינג שכוללת טיפולים במוסך ותחזוקה מכוסה בכל מה שקשור לטיפול שוטף וחד פעמי ברכב.

מה חשוב לדעת לפני טיפול לרכב מליסינג?

·         חשוב מאד לבחור במוסך אמין, מורשה ומוכר בעל מוניטין טוב ומקצועי. רוב חברות הליסינג יפנו אתכם למוסכים מורשים איתם יש להן הסכמים והם בדרך כלל אלו שמציעים את השירות המקצועי ביותר.

·         חשוב לבחור במוסך שמתמחה בסוג הרכב שיש לכם ויכול לתת לכם את השירות המקצועי הטוב ביותר, עם אנשי מקצוע שמכירים את הרכב היטב.

·         גם כשמדובר ברכב מליסינג כדאי לבדוק מה עלות הטיפולים, האם הטיפול הדרוש מכוסה על ידי חברת הליסינג, האם עליכם להוסיף על טיפול מסויים או שהטיפול לא כלול בפירוט הטיפולים בהסכם הליסינג.

·         חשוב לשמור על לוח זמנים מסודר של טיפולים תקופתיים כדי למנוע בעיות מיותרות וטיפולים רציניים יותר.

קבלת ייעוץ / הצעת מחיר או שירות לקוחות :

השאירו פרטים ונציג שלנו יחזור אליך

באנר קפה במוסך מורשה בפתח תקווה

בדיקת הרכב לפני טסט >

הכן רכבך לטסט ובצע בדיקות מוכנות כללית לקראת הגעתך למכון הרישוי